דובר חמאס מפרסם: "שיחררנו שתי חטופות נוספות"

    שלמה ריזל No Comments on דובר חמאס מפרסם: "שיחררנו שתי חטופות נוספות"

    חמאס מודיע ששחרר שתי חטופות נוספות "מסיבות הומניטריות", בתיווך קטאר ומצרים. נכון להערב ידוע לצה"ל על 222 חטופים המוחזקים בעזה .בישראל מאשרים את הידיעה אך עדיין אין פרטים והודעה רשמית

    Palestinians carry injuries as a result of Israeli bombing inside the border fence with Israel in Khan Yunis, south of the Gaza Strip, after thousands of rockets were fired at Israel from the Gaza Strip at dawn. October 7, 2023. Photo by Yousef Mohammed/FLASH90 צילום: Yousef Mohammed/FLASH90
    8:52
    22.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המוסר היהודי: המחבל חוסל; הילד לצידו – שרד • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבו עוביידה, דובר גדודי אל-קסאם: הודענו אתמול בערב לאחים קטארים שנשחרר את נורית יצחק ויוכבד ליפשיץ מסיבות הומניטריות משכנעות וללא תמורה; עם זאת, ממשלת ישראל סירבה לקבלם‌‌. כעת מודיעים בחמאס כי השחרור תוצאה של מגעים קטארים ומצרים.

    בישראל מאשרים את הידיעה. עדיין אין פרטים והודעה רשמית ומסתבר כי החטופות תועברנה דרך מעבר רפיח לישראל. הערוץ המצרי אל-קאהרה אל-איח'באריה מדווח כי שתי החטופות הגיעו כבר למעבר רפיח.

    הצלב האדום מודיע: "סייענו הערב בשחרור שני חטופים נוספים באמצעות הוצאתם אל מחוץ לעזה. תפקידנו כמתווך ניטרלי בין הצדדים לסכסוך הופך את עבודתנו לאפשרית. אנו ערוכים לבקר את החטופים שנותרו בשבי ולסייע בכל שחרור עתידי. אנו שמחים שבקרוב אלו ששוחררו יתאחדו עם משפחותיהם ואהוביהם".

    כידוע, חמאס מנהל בכל העולם גם מלחמה פסיכולוגית נגד ישראל ומפרסומים בכלי תקשורת זרים עולה כי ראשי ארגון הטרור הציעו לשחרר חטופים בעלי אזרחות זרה תמורת הכנסת דלק לשטח הרצועה ונטען כי המהלך עשוי לקרות בשעות הקרובות.

    גורם מדיני בכיר הבהיר כי "ישראל לא תהיה צד לסלקציה לשחרור חטופים המחזיקים בדרכון זר"- כלשונו. דובר מזכ"ל האו"ם אישר כי מתנהלים דיונים עם כל הגורמים הנוגעים בדבר להעברת דלק לרצועת-עזה.

    דובר צה"ל תת-אלוף הגרי עדכן הערב כי עד ליום זה השבעה-עשר ללחימה נמסרו הודעות למשפחות 308 חללי צה"ל



    0 תגובות